woensdag 9 juli 2014

Shoplog part 1: New look, h&m, New yorker, etc.

De sale is uiteraard weer volop bezig, daarvan heb ik natuurlijk genoten. Ik heb ook even mijn slag geslagen ;)
 
Als eerste ging ik naar de h&m, het was erg druk maar ik heb toch wat leuke items kunnen vinden.

Daar zag ik als eerste dit leuke bloesje met eiffeltorens op, lijkt vrij lomp op de foto maar valt heel mooi. Deze was normaal €13 en nu €7.


Ook kocht ik bij h&m een soort jurkje dat ik over mijn bikini kan aandoen als ik even geen zin heb in al die kleren terug aan te doen, was eerst €10 en nu €5.



Uiteraard hoorden hier ook bikinis bij, ik kocht er 1 in de sale, de bruine voor €3 per stukje dus maar €6 voor een hele bikini! De koraal/peach kleurige was aan de prijzige kant voor h&m maar vond hem te mooi om te laten liggen, bovenstukje was €20 & broekje €13.





Ik was al lange tijd op zoek naar een maxi skirt, ik vind degene in felle kleuren erg mooi maar besloot eerst safe te spelen. Dus als 1ste maxi skirt kocht ik een simpele zwarte. 14,95€ opnieuw bij h&m.






Toen zag ik ook nog een leuk shortje liggen dat ik al zag voor bij komen bij maryjosie.com, superleuke blogster trouwens! Hier betaalde ik €5 voor.



Tot slot zag ik ook nog een maxi skirt liggen bij de divided afdeling. De print sprak me erg aan, €17,95. Ik kocht er ook de korte variant van voor €9,95.






Ik ging ook even langs bij de hollister voor een nieuwe skinny broek. Die vond ik dan ook in de sale, een lichtgekleurde skinny, van €60 naar €30.





Ik kocht ook nog een simpele short voor te sporten of gewoon thuis te zitten. Van €24 naar €12.





Toen ging ik naar de forever 21, waar ik een high waisted short vond voor €15.





Ik ging er ook meteen op zoek naar een crop top die ik bij de short kon dragen. Deze kostte €6,50.





Tot slot kocht ik er ook nog een maxi dress voor maar €8!



Bij C&A kocht ik een leuk en fleurig jurkje, jammer genoeg niet in sale, voor €19.





In de sale zag ik dit hemd nog hangen voor maar €9, die nam ik dus ook maar mee.





Dan ging ik naar mijn favoriete winkel, new look!

Als eerste kocht ik er 2 losse en bloemige tops. De zwarte kwam van €18 naar €7 & de nude kleurige van €15 naar €5.





Uiteraard kocht ik er ook schoenen! Beide in sale van €30 naar €15 :)


Tot slot kocht ik er nog een kanten crop top, van €23 naar €12. En een simpele trui om te gaan sporten of gewoon thuis te zitten, van €18 naar €9. En een crop top voor maar €4.








Dan kocht ik nog iets bij bershka & new yoker.
Als eerste deze blauwe broek bij bershka voor €26 (niet in sale).



En bij new yorker kocht ik dit topje dat ik ook al bij maryjosie in het wit zag voorbij komen, €13.






En als allerlaatste kocht ik onderstaand kleedje in een lokaal boetiekje, €19. Het is met een open rug wat erg moeilijk weer te geven is op foto, maar zal zeker nog voorbij komen in een outfit of the day ;)






Zo dit was al de kleding die ik kocht in de sale, laat zeker in de comments weten wat jullie graag zien voorbij komen in een outfit of the day!

Liefs
Daisy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten