maandag 14 juli 2014

Wishlist juli 2014

Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik nog graag in mijn bezit zou hebben.

Ik heb de eerste versie van het naked pallete maar die andere versies nog niet, ik wil ze erg graag maar ze blijven nogal prijzig. Daarom zou ik graag de dupes van W7 bemachtigen, in the buff en in the nude. €7;95 (op diverse nederlands webshops zoals boozyshop, alicejo, ...)


Dit is de dupe voor naked 2:













En dit is de dupe voor naked 3:
 

Verder zou ik erg graag mijn kwastencollectie uitbreiden, nu zijn bijna al mijn kwasten van eyeslipsface.com, erg fijne kwasten maar momenteel ben ik erg benieuwd naar de real techniques en zoeva kwasten.

Als eerste zou ik graag de Sam's picks van real techniques willen bemachtigen, €34,95 (onder ander bij makeupspot.nl te verkijgen)

Real Techniques - Sam's Picks

Ik heb al enkele producten van sleek maar enkel nog maar palletes met oogschaduws, daarom zou ik ook enkele producten voor het gezicht van sleek willen gaan uitproberen.

Als eerste de bekende blush rose gold, €5,45 bij themakeupspot.nl

Sleek Blush - Rose Gold

Als tweede de blush by 3 in 'Lace', €12,95 bij themakeupspot.nl
Sleek Blush by 3 - Lace

Als 3de de face contour kit in Light, €8,25 bij themakeupspot.nl
Sleek Face Contour Kit - Light

Als allerlaatste voor het gezicht ook de face form pallete in Light, €12,50 bij themakeupsot.nl
Sleek Face Form - Light

Maar ook mijn collectie van de oogschaduw palleten wil ik graag uitbreiden.
Vooral met het garden of eden pallete, €9,99 bij themakeupspot.nl
Sleek iDivine Garden of Eden palette
Binnenkort (in augustus) komt sleek weer met een nieuw pallete: Aribian nights. Deze zou ik ook erg graag bemachtigen!


Zo dit was mijn wishlist, heel wat producten maar ze zijn niet enorm prijzig, deze maand ga ik proberen toch enkele producten hiervan aan te schaffen.

woensdag 9 juli 2014

Shoplog part 1: New look, h&m, New yorker, etc.

De sale is uiteraard weer volop bezig, daarvan heb ik natuurlijk genoten. Ik heb ook even mijn slag geslagen ;)
 
Als eerste ging ik naar de h&m, het was erg druk maar ik heb toch wat leuke items kunnen vinden.

Daar zag ik als eerste dit leuke bloesje met eiffeltorens op, lijkt vrij lomp op de foto maar valt heel mooi. Deze was normaal €13 en nu €7.


Ook kocht ik bij h&m een soort jurkje dat ik over mijn bikini kan aandoen als ik even geen zin heb in al die kleren terug aan te doen, was eerst €10 en nu €5.



Uiteraard hoorden hier ook bikinis bij, ik kocht er 1 in de sale, de bruine voor €3 per stukje dus maar €6 voor een hele bikini! De koraal/peach kleurige was aan de prijzige kant voor h&m maar vond hem te mooi om te laten liggen, bovenstukje was €20 & broekje €13.





Ik was al lange tijd op zoek naar een maxi skirt, ik vind degene in felle kleuren erg mooi maar besloot eerst safe te spelen. Dus als 1ste maxi skirt kocht ik een simpele zwarte. 14,95€ opnieuw bij h&m.






Toen zag ik ook nog een leuk shortje liggen dat ik al zag voor bij komen bij maryjosie.com, superleuke blogster trouwens! Hier betaalde ik €5 voor.



Tot slot zag ik ook nog een maxi skirt liggen bij de divided afdeling. De print sprak me erg aan, €17,95. Ik kocht er ook de korte variant van voor €9,95.






Ik ging ook even langs bij de hollister voor een nieuwe skinny broek. Die vond ik dan ook in de sale, een lichtgekleurde skinny, van €60 naar €30.





Ik kocht ook nog een simpele short voor te sporten of gewoon thuis te zitten. Van €24 naar €12.





Toen ging ik naar de forever 21, waar ik een high waisted short vond voor €15.





Ik ging er ook meteen op zoek naar een crop top die ik bij de short kon dragen. Deze kostte €6,50.





Tot slot kocht ik er ook nog een maxi dress voor maar €8!



Bij C&A kocht ik een leuk en fleurig jurkje, jammer genoeg niet in sale, voor €19.





In de sale zag ik dit hemd nog hangen voor maar €9, die nam ik dus ook maar mee.





Dan ging ik naar mijn favoriete winkel, new look!

Als eerste kocht ik er 2 losse en bloemige tops. De zwarte kwam van €18 naar €7 & de nude kleurige van €15 naar €5.





Uiteraard kocht ik er ook schoenen! Beide in sale van €30 naar €15 :)


Tot slot kocht ik er nog een kanten crop top, van €23 naar €12. En een simpele trui om te gaan sporten of gewoon thuis te zitten, van €18 naar €9. En een crop top voor maar €4.








Dan kocht ik nog iets bij bershka & new yoker.
Als eerste deze blauwe broek bij bershka voor €26 (niet in sale).



En bij new yorker kocht ik dit topje dat ik ook al bij maryjosie in het wit zag voorbij komen, €13.






En als allerlaatste kocht ik onderstaand kleedje in een lokaal boetiekje, €19. Het is met een open rug wat erg moeilijk weer te geven is op foto, maar zal zeker nog voorbij komen in een outfit of the day ;)






Zo dit was al de kleding die ik kocht in de sale, laat zeker in de comments weten wat jullie graag zien voorbij komen in een outfit of the day!

Liefs
Daisy



dinsdag 8 juli 2014

About me!

Hoi iedereen,

Ik ben Daisy, 19 jarige studente binnen Office Management. Mijn grote passie is beauty, vooral make-up dan. Verder hou ik ook erg veel van fashion. Maar ook lifestyle interesseert me, achter elke blog zit namelijk een ziel.

Dit is mijn blog en hierop vind je 4 dagen in de week een artikel, zowel over beauty, fashion en lifestyle. Ik vind het erg leuk om een kijkje te nemen in bloggers hun leven, daarom neem ik jullie graag mee voor een kijkje in dat van mij.

Wil je me contacteren, dan kan dat op: lifestyle-and-beauty@hotmail.com

Ik hoop dat jullie het interessant vinden!

Liefs Daisy.